Fredagen

I fredags var det som sagt bio som gällde.

Innan bion





När vi kommit fram till stan köper vi varsin cola och vandrar mot bion. När vi kommit in i salongen kommer det upp en tjej längst fram och säger att hon är från lantmännen. "Den som kan svaret på den här frågan får lite produkter från oss"
Eric petar på mig och viskar, det här borde jag ju kunna sen jobbet. "Nämn en av våra leverantörrer" "Axa-foods, hör jag Eric säga. "Rätt!"

Så han fick gå fram och hämta en kasse med bla. korvbröd, flingor och kidney-bönor. Gott till filmen tänkte jag ;P

Filmen var bra, men det första i serien var läskigare. Men trots att den inte var lika läskig som den andra hindrades inte jag av att skrika till i min biostol när det blev läskigt. Folket runt omkring garvade åt mig (A)


När vi kom hem efter bion, var det Dirty Dancing på teve. Åh den filmen är så bra. Tvingade Eric att titta på den med mig. Han gillade inte filmen. "Alla tjejer dreglar ju bara över Patrick!" Hahahaa

Men han var glad över sin påse iaf:


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0