6 september

Idag har jag inte uppdaterat. Har varit hos pojkvännen hela dagen, då kan man inte sitta o blogga ;) Vi kollade på vår nya favoritserie Nord och syd. Superbra, och spännande.



Kan inte fatta att det är tre månader sen! Vad tiden går fort. För fort.

Har hunnit med och städat idag också. Duktigt av mig. Har kännt mig bättre idag faktiskt. Får se om det blir jobb imorgon. Tror att det är bra att vara hemma en dag extra. Inte bra att hosta och snora på jobbet..

När jag städa iaf, hittade jag supergulliga saker från grundskolan. Lågstadiet. Hittade bla. en bok där det stod mitt födelsedatum på 9/8 och Josefine. Där hade alla i klassen skrivit ritat varsin teckning och skrivit typ: "Grattis Josan, från ****" osv. Supersött! Det gulligaste var nog att jag hade ritat en teckning med grattis till mig själv :)
Hittade också en bok med berättelser som jag hade skrivit. Det var en följetång som handlade och Carro och sin bästis Jossan. Tycker det var roligt att det handlade om oss. Måste ha varit då när vi precis hade blivit bästisar. Jag gick fram till Carro en dag i skolan och sa: Ska vi bli bästisar? Och det har vi varit sen dess. Gulligt va?


Nu ska ja titta på min andra favoritserie. Sex and the City, såklart!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0