5 september

Har inte orkar skriva ngt förns idag, har sktrivkramp eller ngt.

Possitivt idag är att jag känner mig bättre. Igår var det hemskt, kännde mig inte alls med i konversationen när johanna pratade om hur hon har haft det i Eskilstuna. Var helt borta. Men idag känner jag mig bättre. Tills nyss. Nu börjar jag svettas igen. Fan,, har ju kännt mig bra hela dagen, tänkte ; Ja! Men då kanske ja kan komma igång igen och jobba, plugga till Hp, träffa vänner, pojkvän, festa etc. Men nej! Jag blir så arg!

Har legat och läst en himmla massa idag. Fyra timmar tror jag att det blev, men det gick itne att lägga ifrån sig boken! Sista Harry Potter-boken. Precis i upplösningen. Eller ja, sista halvan av boken är väl upplösningen ;) Spelar ingen roll att jag läst den många ggr förut, den är fortfarande lika bra!

Eric kom förbi en stund idag och gav mig kramar och pussar. Men vi klarade itne av att umgås så länge, för sjuka båda två.. Det är inte kul. Saknar honom redan <3



Tänkte gå ner och hämta ett glas vatten för att kyla av mig, sen dra igång mitt Sex and the City maraton igen. Kollade väl på en 5 avsnitt igår kan jag tänka mig.

Får se om det blir uppdatering mer idag. Beroende på mitt hälsotillstånd. Men man vet aldrig ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0