4 september ; Varför?

Jag är så arg. Först stänger de ner sidan så jag inte kan söka fler jobb. (Fick reda på det inatt`) Fast det inte ens var sista ansökningsdagen..

För det andra kan min pojkvän ringa och få komma till vårdcentralen direkt och få medicin. Vad är det med killar och medicin. Ronjas pojkvän fick också det, men vi som verkligen smittade dem efter vi kom hem från kreta får ingenting? Vad är det för värld vi lever i!

För det tredje känner jag mig sämre nu igen. Huvudvärk och och varm.. Ringde ju till VC idag, men fick inte komma dit.. Fan om det är likadant på måndag, då ska jag dit! Så de kan ta reda på vad som är fel på mig. Virusinfektion som medicin inte hjälper mot, visst. Tror att det är den här omtalade influensan vi har åkt på, men who knowes?

Farmor tyckte med jag skulle gå till läkaren och blev chockad över att jag inte fått komma dit. Men man måste väl vara dödssjuk för att få komma dit överhuvudtaget. Och när man väl kommit dit ger de än inga svar iaf. Nej, men jag tkr om vårdcentralen, jadå!


Det bästa som hänt idag är att jag pratade med Ronja på telefon. Jag saknar henne. Vi ska ses när vi frisknat till, när nu det blir.


Nej, nu kan jag inte sitta här mer, tror jag har åkt på feber igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0