3 september ; Det värsta

Natten till idag var den västa på länge. Somnade runt 12, men vaknar sen vid halv 2 av att jag hostar. Och hostar och hostar och hostar. Låg i sängen säker två timmar och fösökte somna, men så fort jag lade mig på rygg och fösökte sova började jag att hosta igen.. Satt upp i sängen, klarvaken, och hostade. Började typ tjuta för att det gjorde så ont i bröstet och ryggen. Fick pallra mig upp och ta hostmedicin runt halv 4. Var livrädd att hostan inte skulle gå över..

Kunde till slut somna igen sen, men inte förns framåt 5.. Vaknade inte av ngt telefonsamtal från jobbet idag vilket var skönt.

Eric kom förbi en stund och kramade om mig senare på dagen. Då blev jag glad :)

Har bara legat och läst annars idag, har inte orkat göra ngt annat förns nu. Vill inte vara sjuk längre, ni har jag varit det i två veckor.. Ska ringa VC imorgon om jag inte mår bättre.



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0