28 September ; Dränkt katt?

^^  Kan man lugnt säga. Jag hade precis gjort mig iordning för att åka till jobbet, skulle bara upp och hämta nycklarna, får panik om de inte är där jag tror att de är. Men jag hittade dem iaf. DÅ hör jag att det spöregnar på takfönstren. Så det var bara att springa runt i huset för att leta efter en regnjacka att dra på sig. Inte lätt när jag redan var sen.. Men hittade en iaf, oturligt nog hjälpte den inte hela mig. Den hjälpte tofsen jag hade i håret från att bli blöt. Resten av mig var som en dränkt katt när jag kom fram till station. Att sätta sig på en cykel när man har bråttom i spöregn är inte att rekomendera.. Mascaran hade runit ut för kinderna. Så snyggt!

Satt blöt hela tiden på jobbet.

När jag kom hem (fortfarande blöt om byxorna) hoppade jag in och tog en varm dusch! Hur undebart som helst!
Har precis gjort klart lite matlådor nu till jobbet i veckan.

Nu tänkte jag söka lite jobb.

Imorgon blir det möte med chefen på jobbet. Det ska bli kul! Se vad han tkr om mig :p
Sen ska jag och mamma titta på bågar till mig! Hittat ett par superfina!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN ÄLSKLING!


Dagens outfit!

Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Ronja

ola har också namnsdag idag:P

2009-09-28 @ 22:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0