25 September ; Mysfredag

Igår var det jobb på dagen igen. Känndes konstigt att inte ha Jenny där. Har blivit så van vi det nu ;)

Efter jobbet gick Eric och jag på stan, jag var på jakt efter nya glasögon. Mina är så gamla. Men det finns ju inte som jag vill ha. Och de som jag hittade för kanske ett år sen finns ju så klart inte kvar. Men vi hittade ett par superfina hos en optiker, men de var ju inte de billigaste. Men om man ser det såhär: Vilket år var det sist jag köpte glasögon? Jag minns inte. Så kanske kan kosta på sig ett par lite exklusivare. Får se hur det blir.

Jag skulle också skriva in mig på Arbetsförmedlingen, men det stängde kl 4. Vi var där 5 över.. Så det blir i nästa vecka.

Vi åkte hem med tåget och klev av på var sitt ställe. Jag packade ur min väska och packade i igen. Sökte ett jobb och tog bussen till Mjölby. Jag och Eric skulle ha filmkväll. Det började såklart med Idol. Och mina favoriter gick vidare! Får se hur det går nu i höst/viunter för dem ;) Sen den filmen som vi skulle se började så sent så jag orkade såklart inte vara uppe och vänta på att den skulle börja. Så det blev att sova ist. Sån är jag, haha. Kan inte hålla mig vaken till film.


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0