24 September ; Grattis Becca!

Hur kunde jag glömma Beccas 18-års dag? GRATTIS IGEN GUMMAN! Nu blir det krogen för oss ngn dag snart ;)



Jobbade hela torsdagen. Åkte sedan och beställde tid hos frissan, blev inte förns 14 oktober :O Fanns inga tider på eftermiddagarna tidigare. Men nu är det beställt iaf. Det ska bli skönt!

Sedan vandrade jag upp mot mormors gamla lägenhet och träffade mamma. Vi rensade det sista och innan vi skulle åka och hälsa på henne. Vi åkte och köpte lite fika på vägen dit. Vi träffade mormor ngn timme, men hon var så trött så vi begav oss hemåt efter en stund. Nästa gång jag hälsar på ska jag ha med mig datorn och visa bilder från Balen och Studenten.

Tycker om att ha mamma/dotter dag. Det händer inte så ofta nu.
Jag älskar dig Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0