22 September ; Grattis på födelsedagen Hanna!

Hallå ;) Idag var det jobb som gällde igen. Det är skönt att få jobba varje dag. Efter jobbet åkte jag ock Eric in till Mjölby, han skulle klippa sig ;) Och det blev så fint! Men bara så ni vet, han är min! <3 Hahah

Skulle egentligen träffat en kompis ikväll. Men jag hade inte tid. Förlåt. Var tvungen att fixa en massa matlådor till jobbet, skolmaten var en lyx. Även om det inte var så gott alla gånger så fick man ju endå mat i magen, utan att behöva laga den själv. Hoppas det är lungt. Vi får se till att ses snart igen :)

Blev lite Idol-tittande också inna mamma och johanna skulle ha teven, så jag tänkte att jag bloggar lite ist.

Har haft en så konstig känsla i hjärtat idag. Både på jobbet och nu hemma. Det liksom dunkar till och gör jätteont. Jag vet inte vad det är.. Men vill inte gå till ngn läkare på VC, för de kan ingenting.


Detta gjorde Eric till mig mär vi var på Öland

Som ni ser av rubriken så har Hanna födelsedag idag. Grattis på 19-års dagen!


Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ett-kvar-till-bolaget-HANNA

Tack pullan!! ;)

Har laddat upp "lite" för 3e okt. nu!

Köpt in en platta öl, en flaska tequila och en flaska vodka....... +att jag har ett par flaskor vin och cider här i Tv-skänken.... hahahah kommer bli hejdlöst!! kramar hanna på kungsv. ;)

2009-09-25 @ 00:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0