20 September

Jag blev hemskjutsad av min pojkvän igår för han skulle titta på fotbollen ;) Jag var hemma och mådde inte bra alls. Jag somnade och sov i två timmar. Vaknade igen av att han ringde. Han kom hit och vi tittade på Bal-DVD:n som vi inte sett än. Så fint det var! Men vi var inte med så mkt.. Vilket var lite synd..


Jag i min rosa barbie-klänning. Kännde mig så vacker!


Sedan blev det lite mat inna vi bestämde oss för att titta på en annan film. Nämligen P.S I love you. Jag har aldrig gråtit så mkt till en film i hela mitt liv. Det gick ju fem minuter in i filmen och jag började gråta. Sen blev det små uppehåll mellan tårarna. Filmen var så sorglig. Men den var bra också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0