2 september ; Sjuk

Hej, hoppas ni mår bättre än vad jag gör. Hostar fortfarande.

Vaknade av ett samtal från jobbet som undrade var jag var ngnstans. Sa att jag sjukanmält mig igår redan. Bokade av mig för resen av veckan för jag kan verkligen inte jobba när jag känner mig såhär. Fick i mig lite frukost sedan bestående av te. Ringmursblandning från Gotland. Mums. Smakar så bra med te när man är sjuk.

Gick och la mig och läste sedan, men kom inte så längt, somnade igen.. Vaknar senare av att min pojkvän ringer. Det är vad min dag har beståt av än så länge. Tänkte dra på en film nu. I taket lyser stjärnorna. Har inte sett den så hoppas den är bra.

Ska försöka söka lite mer jobb, men det fungerar fortfarande inte på den sidan jag ska söka ifrån. Jag blir så irriterad. Mailade ju dem igårkväll, fick svar nu att ja skulle gå in på den sidan och söka därifrån. Men det är ju det jag gör! Om inte annat får jag väl prova att söka från en annan dator. Får se om det fungerar bättre.

Onsdagsstrumpor på :)


Har skurit lite melon till filmen. Får se om det smakar något. Man ska ju äta sig frisk eller hur det är. Aja.




Höres senare!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0