19 September

Halloj.

Gårdagen var trevlig. Idag mår jag väl som jag förtjänar antar jag. Mår sämre än jag förjänar tkr jag. Skyller på att det var min medicins fel att jag inte mådde bra. Det måste ha varit så. Så nu blir det inte att dricka på två månader. Och just nu känns det som en bra idé.

Jag åkte med Eric en sväng till mjölby på stan, sen skulle jag hem och äta/fixa mig inför kvällen. Tittade också för första gången på Svenska hollywood. Så himla roligt det var. Hon Anna Anka har inte mkt inanför panbenet. Men hon är rolig. Haha 

Hur som helst så började kvällen för mig med en bussresa till Mobilia, mötte upp Ronja som hade jobbat på dagen. Vi åkte till henne och fixade iordning oss. Åkte sedan till hennes kusin. Vickan kom som vanligt lite senare, det är hennes lilla charm ;) Det bar vidare mot stan och ågatan lite senare och där spenderades resten av kvällen.




<3


Vickan!


Älskar mitt hår på denna bilden!

Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0