18 september ; Ledig och Bio ikväll!

Vaknade upp hos Eric som skulle till  jobbet, jag är ledig idag :) Skönt. Väntade på bussen så kom enda vägen hem, dt var bra så slapp jag gå i mina stövletter. Har sen dess försökt passa ihop kläder vad jag ska ha på mig imorgon, men det är inte det lättaste. Tycker inte att jag har ngra kläder överhuvudtaget, jag blir galen! Men nu tror jag att jag har hittat ngt fint att ha på mig iaf.

Ska väl laga lite mat till mig snart. Vill har ngt mer cream fraiche. Får inte äta det ihop med min medicin, men den behöver jag inte ta förns ikväll, så det är skönt :)

Ikväll ska jag och Eric gå på bio. Vi ska se premiären av Flickan som lekte med elden. Jag ser jättemycket fram emot att se den filmen. Det är bra att jag har Eric brevid mig så jag kan hålla handen när jag blir rädd. Gjorde det mesta delen av förra filmen i serien när vi såg den på bio. Och jag tror ju inte att den här at mindre läskig.. Men se den ska jag! För den första filmen var så bra!



Nu tänkte jag locka håret, måste öva på det. Det är inte det lättaste med en plattång, men det blir så sjukt fina lockar och de håller på mig! Helt otroligt!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0