17 september

Gårdagen var det också jobb för min del. Mkt jobb = PENGAR! Och det gillar jag ;) På lunchen gick jag och Jenny ut och kollade på marknaden som är mitt i stan. Där hittade vi superfina klockor! Men det var så sjukt svårt att bestämma sig! Eric tyckteväl inte det var lika kul där och stå och titta på två tjejer som inte kan bestämma sig, men så är det att vara tjej. Vi har svårt för att bestämma oss! Så är det bara! Men jag hittade två fina sen iaf och är supernöjd!




Jobbade sedan igen. Efter jobbet gick jag och Jenny på stan. Jag skulle hitta ngt att ha på mig på lördag. Jag hade redan bestämt mig för att hitta ett par lackleggings så det blev ett par sånna.



Men sen när jag skulle hitta ngn top att ha till hittade jag ingen. Det är så typiskt! Men får väl ta ngt som jag har här hemma ist.

När vi skilldes åt var sitt håll med tåg/buss, åkte jag till min pojkvän. Det var mys!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0