14 september ; Vad ska jag göra?

Har precis rensat klart datorn från massor onödiga bilder och annat som jag inte vill ha kvar. Men det är fortfarande en massa kvar.. Men men så är det ibland.

Jag ville egentligen jobba idag. (Eric åkte imorse och jobbade), men jag ska jobba imorgon och onsdag garanterat iaf. Sen får vi se hur mkt jobb det blir, söker jobb här och där, men får inga svar. Varför måste det vara så svårt?

Efter jobbet imorgon ska jag träffa den här underbara människan och ta en fika! Det var ett tag sen nu!


<3

Nu ska ja måla naglarna hörrni, mycket kul.

Sen vet jag inte vad jag ska göra mer idag. Eller jo, jag måste bestämma mig om jag ska göra högskoleprovet elle ej.. Det är fan ett svårt val! Men jag vill ju kunna komma in på det jag vill. Men vad är det jag vill bli egentligen och när vill jag börja plugga till det? Många frågor. Men just nu är den största frågan: SKA JAG GÖRA HÖGSKOLEPROVET?




Xoxo / Josefine


Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag tycker du ska göra det, du har ju ingenting att förlora :)

2009-09-14 @ 14:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0