13 september : Gårdagen, Ikano med Jenny!

Skulle träffa Jenny och hennes pojkvän ute på ikano. Det var dags för en shoppingdag :P

Dagens outfit var länge sen känner jag:

Min favorittröja från Gina.


Tog bilen in till ikano.

En scarf jag fick av Mormor. Hur bra som helst att ha nu när det blir lite kyligare ute!

Träffade dem, vi gick runt där hur länge som helst, från 12 till halv 5, 5. Hittade superfina saker! Hittade vinterstövlar och en skinjacka som jag blev helt förälskad i! Så fin!





Tack för en jättetrevlig dag Jenny! Det får vi göra om snart! Kmr sakna dig på jobbet!


När jag kom hem kom Eric till mig. Mys. Vi åkte och köpte godis och kollade på film. Hur mysigt som helst.

Jag älskar dig Eric <3


Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0