12 september ; ÄNTLIGEN !

Känner jag mig frisk och som en normal människa. Helt otroligt. Denna sjukresa började 12 augusti, sista dagen Ronja och jag var på Kreta. På flyget hem nästa dag var det hemskt. Men nu är jag frisk. Exakt en månad senare. Vad bra det känns verkligen.. Eller jo det klart att det känns bra att vara frisk, men att ha varit sjuk i en månad känns botten. Nu ska det dröja flera år innna jag ska bli sjuk igen. Det har jag bestämt. (Men det blir väl i vår igen när pollen sesången rullar igång igen, jippie! Men det är ju ett bra tag kvar tills dess). Och tur är väl det, för jag orkar verkligen inte vara hemma en dag till!

Idag har jag och Mamma varit i Mormors lägenhet och tömt den på prylar. (Hon har flyttat). Fick med mig en hel del fina flytta-hemifrån-saker, vilket är sjukt bra, för jag vill verkligen flytta! Men då måste jag ha ett heltidsjobb, och som det ser ut nu i jobb-väg (finns ju f*n inga jobb därute!) så känns en lägenhet långt borta.

Eric kom hit en sväng också tidigare ikväll. Han blev chockad när min Mamma och Pappa gav honom en 20-års present. Jag tyckte bara det var gulligt.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska hitta på. Om jag ska stänga av här, och läsa lite, har blivit fast i Dan Browns I cirkelns mitt, eller om jag ska titta på ngra avsnitt av Sex and the City, eller om jag bara ska sova ;)




Imorgon ska jag iaf till Ikano och träffa Jenny! Det ska bli kul. Kmr inte ihåg när det var jag såg henne sist, men i början av sommaren var det iaf. Sen har vi inte haft tid. Men nu har vi det, så det ska bli roligt :)

Ska börja jobba lite nästa vecka också, så det ska bli härligt att få in lite pengar igen på kontot.


Kommentarer
Postat av: Ronja

lilla sötnos. vi åkte hem från kreta 20:e ;) <3 puss!

2009-09-14 @ 22:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0