1 september ; sjuki

Ingen förändring av hälsan från sist jag skrev. Host host är det jag får fram i princip. Halsen är så öm att det gör ont att prata.

Possitivt: Drukit en massa vatten
Negativt: Man blir kissnödig helatiden. Var har festblåsan tagit vägen? ;)

Har förövrigt sökt massa jobb idag med. Hoppas på svar från ngt iaf. Det ska gå att få ngt annat än telefonjobb när man har gott natur, det ska bara det! Men jag blev irriterad att det inte gick att skicka ansökan till ett ställe, ska prova imorgon igen, men ja mailade för säkerhets skull och fråga om ngt var fel på sajten. Sista dagen för ansökningar är ju snart liksom.

Sen sjukanmälde jag mig från jobbet idag och imorgon. Men får endå medelande om att jag ska jobba imorgon. Blir irriterad. Så får ringa i morgon bitti och sjukanmäla mig igen. Ingen koll på stället. Inte kul.


Aja, så är det ibland. Alla kan missa på jobbet.

Nu ska ja prata med min underbara pojkvän <3


Kommentarer
Postat av: Ronja

sjuk jag med.. :( föstår inte var du hittar jobben! jag letar som en idiot men hittar inte ett enda:S

2009-09-02 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0