1 september; Hosthost

Så låter mina dagar nu för tiden. Inte roligt alls. Inte jobbat idag med andra ord. Nej jag har läst bok och sökt jobb. Att söka jobb är ett heltidsjobb i sig. Har några kvar att söka. Det här ska gå! Det har jag bestämt. Vill ha ett heltidsjobb. Men det är inte det lättaste må ja säga.

Smälde en fluga som hamnade bakom spegeln, och spegeln går inte att ta bort. Ehww. Ska be pappa ta bort den när han kmr hem.

Jobbsökande står nu på mitt sjukschema. Det är ansträngande, men vad gör man när ansökningstiden går ut snart. Sitter och väntar på att ngn ska ringa på dörren och erbjuda mig ett jobb? Nej, skulle inte tro det..

Stäng ute stressen med mindfulness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0