090910 låter inte lika fint

Har blivit mkt uppdaterande känner jag.. Not. Men så är det ibland. Man har andra saker för sig än att sitta vid datorn. Igår var som sagt Eric här en stund vi kollade på POTC 3. Sen när han åkt, somnade jag sov i två timmar. Idol senare på kvällen. Så kul det var! Jag började gråta när han med gitarren sjöng Halleluja. Vet inte vad han hette, men vackert var det!

Sitter här nu och gör ett gamalt Högskoleprov för att se om jag klarar av det i år. Vet inte om jag ska göra det. Blev strul med det förra året. Fattade mattedelen bättre nu, men  har å andra sidan inte rättat provet än, men det känndes bättre. Har tänkt göra ngt med test idag, sen bestämma mig. Måste börja läsa en bok eller ngt på engelska också, får se hur det blir med det. Hur övar man på ord? Det går ju inte! Blir galen.



Mår hyfsat idag, så det är skönt dt. Får se hur det blir imorgon. Då spelar älsklingen och hans band i Tranås, se om jag orkar åka och kolla.

Nu ska jag göra klart provet, skriva en jobbansökan sen göra fransk manikyr och läsa! Funderar på att ta en promenad idag. Är det smart nu när jag fortfarande inte känner mig hundra?



Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0