9 Oktober ; Optikerbesök och Idolkväll

Hallå igen!

Jobb på dagen. Sen efter jobbet skulle jag till optiker och fixa nya linser. Eric följde med mig ner dit. Jag hade bestämt mig för att prova en annan sorts linser. Och det ska jag föra nu i två veckor och bestäma mig om jag vill ha dem. Och jag älskar dem redan! Sätter sig inte fast när man råkar somna, inte svåra att sätta i.

Vi träffade Ronja en sväng sedan. Pratade och gick till Tempo för att köpa godis. Gott!

Jag och Eric vandrade tillbaka till jobbet för att hämta paket som han skulle åka med till en annan stad, dagen därpå. Och jag fick köra firma bilen hem sen. Superkul! Tutade :P
Det är ju som att köra en leksaksbil när det är en automatväxlad bil. Helt otroligt. Det känns ju inte som att man kör en riktig bil! Bil ska ha manuell växellåda! Så är det bara. Fast det var kul att köra den endå :P




Väl hemma blev det mat och Idol. Jag somnade såklart. Så slapp höra Mariette som jag inte gillar. Vaknade och såg Tove. Hon e sjukt bra!



Linserna gick hur bra som helst att ta ur :)

Mysig dag med pojkvännen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0