8 Oktober ; Jobb/ikano/mat/färga hår

När jag sitter på jobbet får jag ett sms från Hanna som frågar om vi kan gå på ikano. Så mötte upp henne efter jobbet. Åkte och shoppade lite. Hittade en stickad kofta på gina! Hon köpte lite allt möjligt, bla. hårfärg. Efter en stund var det dags att åka hemåt och färga håret på henne. Men först blev det en sväng till ICA. Köpte sojakorv. Var inte så populärt för  henne som inte är vegetarian. Men det funkade :P Mat som sagt blev det när vi kom tillbaka till hennes lägenhet.

Sen var det alltså dags för mig att färga hennes hår. Jag som aldrig har färgat håret själv, har bara tonat underhåret en gång och det gjorde jag hos en frisör.. Så det här skulle inte gå så bra tänkte jag.. Men det gick bra. Täckte allt med folie sen när ja geggat klart. Och det blev superfint!

Eric kom och hämtade mig sedan sen åkte vi hem till mig <3


Tack för en roligt dag Hanna! Jag hade skitkul! Folien fastnade ju så bra ;)

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0