6 Oktober

Blev ju som sagt jobb idag med. Tråkigt att behöva säga det varje dag ;) Inget nytt. Aja, så är det iaf. Eric fick göra annat jobb. Kul för honom. Tråkigt för mig. Varken Jenny eller han på jobbet. Hon kmr förhoppningsvis imorgon. Får se hur hon har det med nacke/rygg. Inte sköna stolar på jobbet måste jag meddela.

Hur som helst stack jag till AF på lunchen. Men såklart fick ja sitta och vänta i en halvtimme innan jag fick hjälp. Det var en kärring inna mig som bara gick längst fram i kön och sa : Jag har jättebråttom, jag har lunch.
För i helvete, det är det fan fler som har. Jävla bitch, då blev jag på dåligt humör och det blev ju inte direkt bättre när jag fick vänta till 20 i ett för att få hjälp, och när jag väl kommit fram frågar jag om det tar läng tid. " Jo jag är lite nu på det här datasystemet" Så jag han inte fixa det jag skulle iaf. Min lunch bestod av powerwalk dit, vänta i en halvtimme, powerwalka tillbaka till jobbet, äta på en kvart. Mycket härligt..

Jag bestämde mig iaf för att gå dit efter jobbet. Då för jag hjälp av en genomförkyldgubbe med höraparat och raspig röst. Fan jag vill inte bli sjuk igen.. Josse är grymt irriterad vid det här tidpunkten på dagen. Sen hade inte mina uppgifter sparats i systemet när jag kom dit. Så var tvungen att kompletera lite.. "Åh, det finns ett jobb som matchar dig här". "Kan jag få se?" "Nej, nu har jag klickat bort det." Jävla gubbe. Fick sedan en tid då jag jobbar och kunde inte ändra när jag var där utan fick ett telenr som jag skulle ringa och ändra tid själv. Fan var irriterad jag blev.

Nej till Arbetsförmedlingen. Klarar fan av att hitta jobb själv.



När jag kom på tåget fick jagf sällskap av syrran vilket var trevligt. Belv en sväng till mobban med mamma och johanna sen. Kom hem och åt mat, det var mys <3


Nu ska jag hoppa in i duschen, för sen kl. 8 är det säsongspremiär för Ugly Betty. Sen en timma senare är det säsongspremiär för Desperate Housewives. Kan kvällen bli bättre?


Cypern förra året

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0