3 Oktober ; Kvällen!

Tittade på klockan och spg att hon redan var 5 över 6 och jag hade inte fått på mig kläderna till ikväll, och inte i mig ngn mat än och skulle åka tåget om en halvtimma. Lite panik, men det löste sig. Kom iaf iväg till Mjölby. Mötte upp Eric, och vidare mot Hannas nya lägenhet.

Vad mysigt hon bodde! Hur fint som helst! Blir sugen själv på att flytta hemifrån. Men det går inte med det lilla jobb jag har, tyvärr. För det verkar skitmysigt! Ahh, vad avundsjuk jag är ;) Hur som helst kom vi dit och Hanna hade gjort personliga välkomstdrinkar till alla, gulligt! Så det var namnlappar fästa på glasen med silvriga klädnypor. Lime, paraplyn och sugrör med guldband. Hon e bra söt ibland. Jessica och Martina var också där plus lite andra bekanta människor. Trevlans!


Jessica!


Martina!


Jag och Martina



Det blev tyvärr inga kort på Hanna, huvudpersonen för kvällen. Lite senare var det dags att dra vidare. Tanken var Parken, men det blev lkpg och firmafest på jobbet. Det var hur trevligt som helst! Det finns så härliga människor på jobbet. De som man tycker ser lite läskiga ut visar sig vara trevligaste människorna! Det är fasen härligt att jobba där vi gör! Kändes konstigt att sitta och dricka 7,0: or med chefen på arbetsplatsen. Men det kändes inte alls som samma ställe på kvällen då det är nedsläckt. Men trevligt var det!

Hem med halv två tåget till lilla Mjölby.

Tack för en trevlig kväll alla ni som var med!

Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Martina

haha vilka ruttna kort :P

2009-10-04 @ 19:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0