29 september ; Att se, eller inte se. Det är frågan.

Jobb på dagen som vanligt. Se var det dags för mig och mamma att titta på glasögon. Hittade superfina bågar! Efter att ha gått runt i typ alla optikerbutiker hittade jag de bästa bågarna i första butiken vi var inne i. Så snart blir det ett par bruna bågar på min näsa. Ser fram emot det!

Måsta beställa nya linser också känner jag, eftersom jag e inne på sista paret..


Linser eller Linser? Jag gillar båda!

När jag kom hem var det Idol som gällde. Somnade sedan framför House (DH var det ju bara de gamla avsnitten!) , vaknade vid elva av att pappa väcker mig. Sovit i en fotölj i nästan 1 timme. Inte så skönt för ryggen.. Jobbet är utmattande, haha.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0