28 Oktober ; Jobb och matlagande

Helloj!

Idag gick det superbra på jobbet! Pratade med Lisebergs trädgårsmästare! De ni!
Jenny var inte på jobbet idag så det var lite tomt utan henne där.. Men du får ta och krya på dig så du kmr tillbaka!

Dagen gick relativt fort, så det var skönt. Det blev hem efter jobbet. Sen hade jag tänkt att ut och springa precis när jag kommit hem. Men när jag väl var innanför dörren, så började det skymma. Sen efter en kvart var det kolsvart ute.. Och då vågar jag inte springa själv.. Eller man SKA inte springa själv när det är mörkt. Så jag slog på teven ist, men det var inget bra, så jag somnade.. Sen kom mamma hem. Vi lagade mat och pratade. Supermys! <3

Och nu sitter jag här, har precis duschat och dricker en kopp te. hur skönt som helst att ta det lugnt när man kmr hem.

Får se om det blir att träffa Ronja imorgon. Hon kanske inte hade tid. Då blir Josse ledsen :(



Ta mig tillbaka till värmen! Bort från regnrusket här hemma! Fan vad underbart vi hade det!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0