27 Oktober ; 19 månader <3

Hallå!

Nu har jag och min käraste varit tsm i 19 månader. ( Ofta jag räknar det i månader, men men.. )



Gillar denna väst från JennyPenny :)

Köpte de efterlängtade stövlarna på lunchen! Superfina! Jag vill typ sova med dem ;)

Efter jobbet åkte jag som sagt in till Nkpg. Andreas (Olivias pappa) kom och hämtade mig, sen åkte vi upp till deras lägenhet. Det försa jag möts av är en gla' skitunge som vinkar och säger "Hej! Hej!" Så himmla söt! Fikade lite med min kusin. Supermys att träffa henne! Det var jättelänge sen ju känns det som. Matade lilla pluttan sen och då blev hon superglad! Vet inte om det var jag som gjorde henne glad, eller om det var den goda aprikospurén :P Men gott såg det ut att vara iaf.
Sist jag var hemma hos Emma och Andreas kunde inte Olivia ens krypa. Nu står hon upp och håller sig i bordet, sen kryper hon iväg med en välldas fart åt alla håll, så det var ständigt övervakande som gällde, annars var det full fart mod cd-skivorna i hyllan. Jättesött att hon började dansa när Andreas trummade med händerna! Så sötisöt! Det blir att bli barnvakt åt det lilla busfröt när hon blir lite större.

Det var superkul att träffa er, måsta göras oftare! <3

Emma Lundin

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0