26 Oktober ; Godkväll!

God kväll på er alla!


Nu sitter jag här med en kopp te och tänkte blogga lite. Blev ju som sagt auktoriserad (befodrad) idag ! Då blev jag superglad! Blev också glad när jag hittade ett par lårhöga stövlar till ett rimligt pris. Vet inte om de är lite dyra endå.. Men kmr ju att tjäna en del mer nu än förut, men jag vet inte om jag kmr annvända dem så mkt, men det är ju superfint! Ska prova att ha leggings imorgon för till jeans så det inte klokt ut.


Mod. 88, CHILLI

Sen har mina linser kommit som jag beställt, då blev jag också glad! Så dem ska jag hämta ut imorgon.

Lagade supergod mat förut till mig själv. ( Ska bli matlådor till jobbet :P ), de blev också supergott. Då blev jag också glad.

Blev också glad i morse när jag såg att min kusin hade skrivit till mig på Favebook och frågat om vi kunde ses och ta en fika nu snart, så det ska vi göra imorgon efter jobbet. Det ska bli supermys! Lilla Olivia ska jag få träffa också, hon har börjat prata lite smått. Han iaf säga hej nu och vinka lite gulligt. Erkän sött! Längtar till imorgon efter jobbet, då bär det av till Nkpg!





Fasen vad glad jag har varit idag känner jag, haha.
Just det pratade med Ronja i telen förut, så bestämde vi att vi ska ses på torsdag, då blev jag också glad :)



Nu ska jag försöka att stänga av datorn. ( Det är svårt när den väl är igång, men jag ska ). Dricka upp mitt te. Ta ur linser, bort med smink, borsta tändder och lägga mig och läsa. Det är så underbart ibland. Längtar efter att göra det ibland. Vet att jag är knäpp, men så är det.


Vet också att jag borde städa mitt rum, men det blir inte idag och inte imorgon. Så det får bli en annan dag den här veckan.

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0