25 Oktober ; Bakisdag med pojkvännen

Vaknade upp brevid min älskling. Det är alltid mysigt <3

Blev en massa tevetittande idag. Nord och Syd är självklart, sen blev det repriser. Missade att spela in Ugly Betty och DH när jag var i Polen. Så det blev att titta på det också. Vet inte om Eric tyckte det var så kul :p Men är man beroende som jag av de serierna, så.

Kom hem för någon timme sen, så har precis duschat och har en ansikstmask på som jag borde skölja av nu tror jag.

Ska stänga av här också, sen ta och läsa lite. Gå och lägga mig tidigt. Har inte blivit mkt sömn denna vecka. Så det ska bli härligt!

Imorgon ska det bli att jobba igen. Kommer kännas konstigt efter en vecka semester (visst, betald semester, men iaf) Polen var mysigt! <3




Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0