23 Oktober ; Luncha och *Party!

Jag tog ledigt från jobbet för att kunna ta sovmorgon och vila upp mig efter resan. Det var skönt. Sov länge åt en lång frukost, duschade sminkade mig. Sen åkte jag in och åt lunch med pappa och johanna i nkpg. Supermysigt!





Johanna och jag tog sedan en shopingrunda på stan. Jag hitade två partytoppar från NewYorker och VILA. Mkt fina. För på kvällen väntade party!




Åkte hem och fixade iordning mig. :P


Pappa skjutsade mig till Hanna. Han skulle fixa henes toalås. Så nu sitter det och man slipper låsa in sig ;)

Det blev lite kikande på Idol. Lite ölpelande och prat. Trevlans. Sen blev det in till Lkpg. Platens och Platå.
Hanna och jag skulle ta varsin Strawberry Daquri. Men de var inte alls lika goda som på Kreta Ronja. INGET slår dem. Mums!

Tror inte bartendern vissta hur de skulle göras ;)

Blev kinesen senare. Det var bättre än lkpg, för ovanligehen skull. Åkte hem till pojkvännen på kvällen. Han hade svårt att sova, eftersom han har Högskoleprovet på lördagen.

Tack för en trevlig kväll Hanna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0