17 - 18 Oktober

Denna helg (iaf lördag och söndag) har varit lång och härligt. Har slappat och tagit det lugnt och inte flängt runt som jag har en tendens till att göra oftast ;)


Lördagen var en pappa-dotterkväll. Först skjutsade vi Mamma till hennes tjejkompisar, sen fick jag ta Mercedez bilen hem. Härligt! Det var bara att gasa. Älskar att köra bil! När vi kom hem, lagade jag och pappa mat och pratade. Det blir inte så ofta man gör det med sin pappa. <3



Sen kom Eric hit. Alla tre kollade på film. Eller ja, det var väl bara Eric som kollade efter ett tag. Jag och pappa somnade som vanligt :)



Söndagen har beståt av Gossip Girl-maraton och franskmanikyr. Undebart! Att bara ta det lugnt och göra det man inte hinner med i veckorna. Skönt med (lång)helg. Har känns som det dena helg iaf.





Imorgon blir det att åka till jobbet och få besked om det blir att åka till Polen eller ej. Längtar efter besked! Kanske borde packa lite som jag kan tänkas ha med mig. Hrmm. Hur många skor ska man ta? Hörde att det var snö där nere nu! :O


Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0