16 Oktober ; Born to be alive

Fredag! Så härligt! Slutet på veckan. Full fart mot helgen.

Jobbet var hur segt som helst. Men fick ett glädjande besked som kanske kmr att bli verklighet. Jag och Eric kanske ska få åka till Polen med jobbet och sen få en extra dag i Warzawa! Hur mysigt som helst om det blir av! Hoppas verkligen det. Kan bli så att vi åker redan denna söndag eller måndag! Längtar!  Hoppas hoppas!

Sen fick jag veta att mina glasögon är klara! Så de ska jag hämta på måndag. Det var snabba bud där. Det tog inte så lång tid som de sa att det skulle ta att göra dem, men det är ju desstå bättre ;)


Efter jobbet var det snabbt hem, äta och fixa sig inför kvällen. Först var det idolkväll hos Ronja tsm med Louise. Hur trevligt som helst! Ronja hade gjort egna vitchokladmos med hallon. Supergott! Och Idol kunde inte ha ett bättre tema Michael Jacksson!

Supermysigt att umgås med er!



Jag hoppade på bussen in mot stan. Det var fest hemma hos Peter och Sara på jobbet. Trevligt det med. De bodde supermysigt! Blir sugen på att flytta själv. Men att bo själv hinner man med hela livet så det är ingen bråska. Vantrivs ju inte hemma :)
Som sagt trevliga människor, lite cider och bra musik.

En trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0