14 Oktober

Fasen vad det var kallt ute idag! Höll på att frysa ihjäl på vägen till tåget imorse.. Usch! Vill ha sol och värme igen! Förstår mig inte på de människor som längtar efter snön. Det är ju mkt skönare med värme och sol! Okej, det är bra med snö om man ska åka skidor. Det var väldigt roligt i påskas då jag åkte med Erics familj. Då stördes jag inte av snön. Men annars kan det gott vara kring 20, 25 grader på vintern. Då skulle jag trivas!



Jobb som vanligt idag med. Och efter jobbet var det som sagt dags för klippning. Det bliv en kall promenix dit. Men håret blev bra! Fick bort det slitna och lite kortare på luggen. Jag ser iaf skillnad och det är det viktigaste :)

När jag kom hem gjorde mamma och jag pannkakor, mums!
Sen kom Eric hit en stund och nu sitter jag här.

Funderar faktiskt på att stänga av datorn och ta och läsa istället. Det var länge sen nu. Jag sover bättre då. Och jag behöver all bättring jag kan få från inatt. Kunde inte sova på grund av mardrömmar. Vet inte ens var de kommer ifrån!

Imorgon ska jag fika med Ronja efter jobbet! <3

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0