13 Oktober

Hello.

Idag var det segt som attan att ta sig ur sängen. Men det blir väl så nu ett tag antar jag. Man kan ju inte ta igen sömn man missat. Hur som helst blev det jobb idag. gick och hämtade min lins hos min optiker på lunchen. Och efter jobbet gick jag till min andra optiker för att fixa glasögonen. Så om en lite mer än en vecka sitter dem på min näsa! De är så sjukt fina.

När jag kom hem idag var det städning som gällde. Så jag har plockat undan grejer, dammat och dammsugit rummet. Så nu är det fint en stund iaf.

Kom precis ur duschen och väntar på att Eric ska komma hit. Ska bli mys <3

Får se om han tittar på Ugly Betty och DH med mig ikväll. Det är ett måste såhär på tisdagarna!



Ha en fortsatt bra kväll!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0