12 Oktober

Hallå.

Äntligen går det att blogga. Det har varit ngt fel på blogg.se. Då blir jag inte alls glad. Har jobbat idag med, så det  blir en del pengar på kontot den här månaden. Ska bli härligt. Men en sak är irriterande. Jag får alltid ont i huvudet nu på jobbet. Det måste väl vara för att jag sitter vi en dator hela dagarna. Jag är inte van vid det.

Kom iaf hem direkt efter jobbet idag. Skönt att inte ha ngt inplanerat ibland och bara komma hem och göra ingenting. Sätta sig ner med en kopp te och läsa tidningen. Underbart!

Skulle städat rummet idag, har väl inte blivit så mkt av den varan..

Men har iaf lagat matlådor till mig själv och känner mig duktig. Mamma och jag har ramat in mitt studentplakat, så snart ska det upp på väggen. Kommer bli så fint!


Nu tänkte jag titta på Svenska Hollywood fruar. Det är ju ett extra insatt avsnitt ;) Det programet är verkligen roligt!


Måste berätta en annan rolig/äcklig/underlig sak som hända på jobbet idag: Fågelmannen.
Det är på tre-rasten då alla sitter i fikarummet och tittar ut så ser vi en man med en rullator som matar duvorna på trädgårdstorget. Det är säkert 20-30 duvor runt honom. De äter på marken, på hans rullator och i hans hand. Usch! Och han har inte lite brödsmulor med sig utan han står där ett bra tag. Eheww!



Äckligt, eller hur?

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0