10 Oktober ; Partaj! och 11 Oktober ; Bakisdag

När jag kom hen från Ullared var det party som gällde ;) Det var bara att fixa smink/hår och kläder sen åka iväg till Mjölby. Körde hem Erics bil till honom, så fick gå en bit till Hanna. Tur att jag hade min nya jacka som är lite längre än de jag har.

Hos Hanna blev det ölspel/pommes och prat. Trevligt. Det var tänkt Parken senare. Så det bar kvällen iväg till. Där var det inte alls kul. Tråkigaste krog jag varit på. Och inte kunde de göra Strawberry Daquiri. "Men jag har ingen mixer, men du kan få en cider ist?" Seriöst, skojar bartendern med mig tänkte jag. Men det gjorde han inte. Så det blev varsin cider. Drack upp sen iväg och köpa käk och tillbaka till Hanna. Så inte Parken igen ;) Annars var kvällen trevlig :)

Tack för gårkvällen Hanna!




Idag vaknade jag upp hos pojkvännen. Det blev en lugn bakisdag med Nord och Syd som vanligt, känner att det har blivit söndagstradition nu ;) Haha lite kul, men mysigt är det.





Skulle städat mitt rum idag när jag kom hem, men det har jag inte orkat. Så det ska jag göra imorgon när jag kmr hem ist. Ska också ut och spring men pappa imorgon, det ska bli härligt att få springa lite. kände det här om dagen när jag sprang ner till rese från stan, " Fan vad jag saknar att springa!" Så det är måndagens planer.

Nu vet jag inte om jag ska gå o sova ellr se ett avsnit av Gossip Girl. Hrmm. Det är svårt det där. Har inte blivit så mkt sömn nu i helgen, men vill se det också.. Typiskt I-landsproblem att inte kunna bestämma sig för småsaker, men jag har beslutångest när det gäller allt så.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0