10 Oktiber ; ULLARED!

Upp supertidigt. Runt 20 över 4 på morgonen. Yippie. Då är man så pigg måste jag säga. Men ska man till Ullared så ska man. Det var bara att dra på sig lite kläder och åka iväg till bussen.

Där stod Jenny och väntade, hon var skitpepp! Jag var trött. Så jag somnade på bussen. Såklart. Men det var så in i helvete kallt i bussen. Usch!

Väl framme var det inte så mkt folk så det var skönt. Det blev att skynda sig till Jackorna på en gång. Dem tar sut först. Jag hittade iaf en jacka jag ville ha. Hittade lite andra grejer också.

Men det roligaste var att jag träffade en tjej från Kreta, Jessica, därnere! Och hon bor inte direkt nära Ullared heller. Vad är oddsen för det liksom att jag ska träffa på henne där bland 10 tusentals människor. Så det var skitkul. Ronja och jag funderar på att åka ner till götet och hälsa på dem ngn gång snart :)

Ullared var askul som alltid, men blir så seg när man sitter på bussen hem igen så jag somnade igen ;)

ASKUL dag Jenny!





Det jag fick med mig hem. Det blev iaf lite grejer :)

(Nu går det inte att ladda upp alla bilder, men det kmr senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0