1 Oktober ; "Det känns som att åka utomlands!"

Rubrik är ett citat av Jenny; Beskrivande hur hon känner inför resan till Ullared. Haha. Hon e ju för söt! HAHA

Jobb såklart idag med. Träffade Hanna på jobbet. Hon ska med börja där, det var lite coolt tyckte jag :)

Vi fick skjuts hem efter jobbet i en jobbil. Eric hade fått ett special uppdrag på jobbet, coolt tkr jag :) Så det blev att åka fin bil hem. Jenny följde med mig hem. Vi bakade kladkaka och pratade. Trevlans. Hon tyckte det skulle bli läskigt att ta tåget sen, det var roligt. Haha.

Så här såg jag ut idag. Lite prep sådär. I like it!



Nu ska ja gå och försöka sova bort min huvud/mag/rygg/hjärtvärk. Jag ha fan ont överallt idag. Helt otroligt..

Godnatt!

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0