9 November ; The Soldier

Segt som tusan att ta sig upp idag måste jag säga, speciellt när man vaknar med en hals som känns som en rasp när man pratar. Usch!

Jobb blev det iaf. Höll på att dö när jag pratade. Blev täppt i näsan och hela huvudet känndes som att det skulle sprängas! Hur obehagligt som helst.. Det blev lite bättre med nässpray lite längre fram på dagen. Jag har tafit det en vecka nu. Får bara använda det i 10 dagar står det på.. Vill verkligen att snorandes ska gå bort. Nog med klagande!

Skrev upp mig på julfesten på jobbet idag! Det ska faktiskt bli kul! :D
Chefen satte upp en lapp på anslagstavlan på de som hade blivit auktoriserade (befodrade), och där stod jag! Som the soldier ;) Fattade inte varför, men det var kul tyckte jag :)



Det var mörkt när jag vaknade imorse, precis som det var när jag åkte hem från jobbet. Mörkt, kallt och blåsigt. Tur att jag packade ner mössan!

När jag kom hem lagade jag mat (till matlåda), quorn, svartabönor och varmagröönsaks-gratäng! Hoppas det blev gott, har inte smakat än.

Hjälpte Johanna med MaA sen :P Tänkte det här är väl ingen konst för en fd.Naturare. Men där hade jag fel. Tog hjälp av min kära blondin och min kära pojkvän, men vi lyckades inte ;) Det måste var ngt fel!

Nu har jag inte mer på hjärtat för idag så jag tänkte faktiskt ta och spela the sims i ngn timmme, sen är det sängen.

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0