7 November ; Shoppande och liveband

Vi bestämde sedan att ses på dagen med. Då var Andreas med ockåså. Vi gick runt i typ alla affärer som jag kunnde tänkas hitta ngt i, men det blev tillslut en kläningliknande sak. Superfin!

Vi fikade på Espresso House (eller de fikade jag var varken hungrig eller törstig), Olivia flötrade med alla såklart medan hon åt sin mat. Gulligt!

Det var trevligt att umgås med er i helgen! <3



När jag kom hem ställde jag mig i duschen och fixade mig inför kvällen. Hanna hade blivit sjuk :( Så hon kunde inte följa med.. Träligt att bli sjuk sådär.
Hur som helst mötte jag upp Ronja på tåget. Vi förkrökade lite hos Eric innan det var dags att bege sig till Motala. Han skulle spela där med sitt band.

VIP-rummet var kallt och jävligt, men skönt att komma bort från allt folk ;) De drog igång vid tio tiden, men efter bara ngra låtar gick en sträng på Erics bas.. Olyckligt. De brukar aldrig gå av! Så det blev en lång väntan på en ny sträng + en ny bas.

Efter ngn timme var de igång igen och spelade, men då var det dags för mig och Ronja att dra oss hemåt.

Jag har alltid tjatat på att Eric ska sjunga själv och inte bara köra. Men så sista låten vi hör är det Dressed med Roxette. Då hör jag honom sjunga. Att se honom där uppe; jag blev som kär på nytt! Helt undebart! <3 Jag älskar dig Eric



Det var också Ronja som höll i Kameran för kvällen, jag glömde såklart min hemma, har inte fått ngra bilder av henne än, men det kmr :)

Tack för kvällen Ronja! Det var hur kul som helst, fast det inte blev som planerat <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0