6 November ; Lunch med Pappa och stan med Kusin

Vaknade upp hos min underbaring <3

Åkte tågen in till Nkpg, skulle luncha med Pappa. Det var hur mysigt som helst! Fick nån ungnsbakad fisk med supergod sås! Mumma! Mysigt att kunna ut och äta så med sin pappa ibland <3


Sen hade jag bestämt med min kusin Emma, att vi skulle ses en sväng på stan. Jag behövde hitta ngt att ha på mig tills imorgon :) Hon hade tid en liten stund och såklart var lilla Olivia med :) Så himla söt unge! Hon älskar att åka hiss. Det lyser ju när man trycker på knappen där, så säger hon : Titta! Och pekar på knappen. Så söt!



Hon är lite större nu än på bilden. Om mindre än en månad fyller lilla pluttan 1 år!

Tyvärr hittade jag ingenting som föll mig i smaken, vilket är ytterst ovanligt, men vi bestämde att vi ev. skulle ses en sväng på lördagen för att hitta hoppas på att hitta ngt då ist.

När jag skulle hoppa på spårvagnen så klämdes jag i dörren :O Men de gick upp igen som tur var, men läskigt var det! Sen ser jag johanna stå på samma spårvagn, vad är oddsen för det liksom :P Så fick sällskap till Lkpg iaf, där hon skulle av.



När jag kom hem åkte jag och handlade med Pappa. Trevligt. Sen blev det kollande på Idol såklart! Erik var bäst som alltid. Det är ju redan klart vem det är som kmr vinna hela skiten!

Sen somnade jag i soffan ;)

Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0