5 November ; Jobb och mys med pojkvännen

Jobbade för första gången denna vecka. Det var hemskt. Så fort jag koncentrerade mig/ansträngde mig fick jag ont i huvudet och hela kroppen. Trodde aldrig jag skulle klara fram till lunch. Men det gjorde jag. Fortsatte hela dagen. Huvudvärken släppte lite under dagen, skönt!

Jag kom hem, packade väskan och satte mig på bussen till min pojkvän. Vi skulle kolla på film och dricka lite vin. Det är så mysigt att göra det! Spelar väl ingen roll att det var torsdag? Vi var ändå lediga på fredagen så det var perfekt. Det var hur mys som helst! Väldigt dåligt film dock, behövdes lite vin för att det överhuvudtaget skulle vara rolig ;)



+





Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0