4 November ; Sjukisjuk

Vaknade kl 12 idag. Det tyder på att jag fortfarande inte mår så bra.

Nu under dagen har det dock kännts bättre och känner mig lite piggare, blev till och med lite rastlös ett tag :P Försökte då fixa och trixa med bloggdesignen, men det blev inte så lyckat som jag hoppades. Ska försöka lite nu istället tänkte jag.

Imorgon blir det förhoppningsvis jobb igen, vart inget på fredagen så jag vill verkligen jobba. Visst får sjuklön, men vill ha ngt att göra.. Så hoppas på att jag inte känner mig igentäppt i näsan och att rösten är på topp imorgonbitti! Just nu när jag pratar i telefonen med Eric, får jag ont i huvudet så fort jag pratar.. Usch.

På tal om ngt helt annat. Det har varit inbrott hos våra grannar! Polisen var här igår och frågade om vi hade sätt ngt misstänkt. Sjukt läskigt! Har varit fler inbrott i närheten den senaste veckan. Förra året var det inbrott i grannens bil, nu är vår andra granne bestulen. Känns som att det snart är vår tur... 

Lego City bild
Läskig va? ;P



Hoppas att ni mår bra !

Xoxo / Josefine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0