31 Oktober ; Ikano och N&S

Lördag, och Jag o Eric hade bestämt oss för att åka till Ikano en sväng. Tog bilen dit. Jag trodde att det skulle känns konstigt att köra en manuell bil efter allt körande med automatbil, men det satt som ett rinnande vatten, vilket var bra ;)

Mötte upp Jenny och Marcus som också var på Ikano. Gick runt en liten sväng där och Eric köpte sitt efterlängtade PS3 :P

Hemmåt sen när vi började bli lite sega i benen efter att ha gått där hela dagen. Stannade då till en stund på MFO där Ronja jobbar. Det var trevligt! Blir alltid så glad när jag ser henne!


Halloween var det ju också som sagt denna helg och det märktes när vi väl kom hem. Det kom och ringde på en massa små barn som tiggde godis. Tacksamma för att de fick godis? Knappast. De sa varken tack, eller hejdå. Det tycker jag att man gör. Men men.

Umgicks med min syster på kvällen. Vi satt och spelade på hennes PS2, vilket inte var igår. Det är kul att umgås med henne. Har ju inte sett na på hela veckan typ, då hon varit uppe hos sin pojkvän. Det blir inte att jag ser henne så ofta nu för tiden. Det är synd tkr jag, men vi har alltid lite kul när vi väl umgås!


Bild från förra åter på oss, precis innan vi skulle iväg och titta på Takida. Och snart är det dags igen! Ska bli så kul!!


Jag åkte också hem till Eric senare på kvällen. Då blev det som jag skrev igårkväll, rosévin och tittandes på de sista avsnitten av Nord och Syd. Nu är det slut tittat på den serien. Vi har tittat igenom hela boxen nu. Hur sorgligt och lyckligt som helst. Se den serien!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0