27 ; Bio och partaj

Fredag! Vad skönt! Men att jobba gick så segt! Ville bara att dagen skulle ta slut. Stressa hem för jag orkade inte vara kvar i stan, fixade till mig lite, sen bar det av till Lkpg igen.

Jag mötte upp Eric på jobbet. Vi gick och handlade chips och dricka till bion. Vi skulle se den sista filmen i Millenium triologin, Luftslottet som sprängdes. Men innan bion började så stod det en tjej på scenen längst fram och hade tre kassar med varor från lantmännen med sig. " En lycklig vinnare är: Rad elva plats 267 " Haha, det är ju jag! Så det var kul att jag vann! När vi tittade på Flickan som lekte med elden vann Eric. Så det var väl min tur nu antar jag ;)



Bion var superbra! Men den kunde varit lite mer detaljerad. Nu ska jag läsa böckerna :)



Efter bion gick vi upp till jobbet. Där firades Ramona att hon snart ska få en liten bebis. Hur mycket godis och annat ätbart fanns där. Många fnittrande tjejer och en stooor korg med blå bebissaker var synen vi möttes av när vi kom in på jobbet. Det blev lite cider drickande. Kännde att det var väldigt gott att dricka så vi bestämde oss för att följa med Evelina och Eva ut senare på kvällen.

Det blev lite 55an och det ena och det andra. Det var hur kul som helst!



Tack för en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0