24-25 November

Uppgång vid runt halv 5, vilket inte var så härligt.. Sätta sig i bilen och försöka att inte somna, Eric blir så sur på mig om jag göra det, för jag har en tendens till att göra det alltid när han kör ;) Men jag förstår honom. Hur kul är det att köra bil när jag sitter och snarkar bredvid?

Vi kom fram till Växjö runt halv 9. Det strulade lite med Hotellet innan vi fick checka in, men det löste sig.
Superfint hotell! Elite Hotel bodde vi på.







Gick ut och jobbade. Sen blev det lunch på Spice 'n Rice. Supergod mat verkligen!
(ser jätteäckligt ut ser jag nu, usch, men det var jättegott!)



Jobbade till 6 sedan. Blev en kopp kaffe på waynes innan vi gick tillbaka till hotellet igen. Eric var sugen på öl, för vi hade sett att det fanns Bishop Arms i källaren på hotellet så dit gick vi. Jag är inte så förtjust i öl så det blev cider för mig. Men de hade bara torr cider.. Inte lite gott. Strongbow var inte så gott, men den andra jag beställde sen, Hardcore, var jättegod! En cider, blev två cider blev fler cider ;) Det brukar bli så :P





Blev lite fyllehungriga sen, inte så bra när man inte hittar :P Jag hade inte mod till mig att fråga någon för de pratar så roligt där, förlåt alla som bor i småland, men så är det :)

Blev film sen framåt småtimmarna, men jag somnade som vanligt.



Hotellfrukost väntade när vi vaknade. Det var gott! Sen var det dags att bege sig hemåt igen. Kom tillbaka till stan vid ett tiden. Jag jobbade till 4.

Jättemys jobbresa med min älskling! <3

Senare efter jobbet träffade jag min bästaste vän som är hemma igen!

Ronja och jag fikade på Café M, såklart! Har saknat den människan något otroligt! Skönt att ha dig hemma igen gumman! <3



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0