23 November

Shit det är snart december! Helt otroligt! Dags att börja  titta på julklappar snart med andra ord. Aja nog om julen.

Idag var det jobb som gällde, som vanligt! Sen kom glädjebesked om en liten resa, för imorgon...

...ska jag och Eric nämligen bege till växjö med jobbet! Det ska bli roligt. Jag håller på att packa nu inför vår lilla miniresa. Får inte glömma kameran :) Bo på hotell en natt där också, det ska bli mysigt! Det blir en tidig uppgång. Redan kl. 4 eller så. Detta så vi kan komma ivåg så snabbt som möjligt plus att få OB, det är alltid najs ;)

Nu ska jag packa vidare mina vänner!



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jag antar att det är du som kommentera mitt blogginlägg :P Jag vet inte riktigt hur jag lyckades men jag tror faktiskt att jag är brunare än efter kreta :) Dock kommer det ju inte vara kvar när vi ses, så du kan nog vara lugn ;) Saknar diiiiiig! <3

2009-11-24 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0