19 November; Konsert!

Jobb som vanligt på dagen. Slutade lite senare, så stressade för att hinna med tåget. Det blir inte bättre när jag ser att det spöregnar när jag kliver av tåget. Bara att sätta sig på cykeln med ett paraply och hoppas att jag inte blir dyngsur men det gick inte att förhindra. Stress stress. Han vara hemma en 20 min innan vi skulle in till stan igen. Det vankades konsert!



Systerkväll med Johanna! Hur mys som helst!







Förbandet Sonic Syndicate. Superbra!


Sen kom kvällens höjdpunkt....
tAkiDa











Superbra var det, trots att jag saknade några låtar, som vanligt :P Men de kan ju inte spela alla.

Efter konserten snabbade vi oss till jackorna. Jag tror aldrig jag har varit så törstig i hela mitt liv! Inget var ju öppet såklart. Så det var bara att vänta tills vi var hemma.

Supertrevlig kväll syrran <3 Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0