13 November ; Fredagen den trettonde

Hello.

Måste bara säga att gårdagen var trevlig :) God mat fick jag också. Eric och jag kom senare på kvällen på att det var fel 2012 film vi hade tittat på. Det var inte alls den filmen som går på bio nu :P Haha, det var kul!


Idag var det  jobb igen, såklart. Lugnt och skönt på jobbet. Lyssnade på min i-pod och bara kopplade bort alla tankar när jag skrev. Helt underbart!

Sprang in en snabbis på H&M när jag slutat, blev en flaska torrschampo för mi del, har hört att det är bra. Så det ska jag prova när jag har tid.


Idol har precis gått på TV. Ronja och jag tittade på det. Början till en tradition känner jag nu :P Men nästa fredag är hon inte hemma. Då är hon på Kap Verde. Jag kommer att sakna dig <3 Du är min bästa vän



Xoxo / Josefine

Kommentarer
Postat av: Ronja

o du miiiin <3

2009-11-13 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0