12 November ; Tårta och stansa

Hello.

Idag fyller Erics bror 25 år, så det blev firande på morgonen när vi vaknade. Tårta är gott, men inte till frukost..

På jobbet idag kände jag mig genom fökyld och vill inte prata, men det var jag tvungen till iaf, jag blev så arg! Men sen fick jag äntligen göra ngt annat. Kallas stansa. Det var kul :)


Nu sitter jag hemma och ska snart hoppa in i duschen. Ska till Eric (ikväll igen), de ska äta släktmiddag. Och jag räknas till deras säkt enligt Erics mamma. Det tycker jag är gulligt.


Jag har glasögon idag :) Skönt att slippa linser ibland. Men imorgon är det på med linserna igen.

Nu har jag två timmar på mig innan jag ska iväg igen. Ska hinna duscha, laga mat och ha med till jobbet och packa väskan, sen vill jag hinna läsa en bok som jag lånat också. Så det är bäst att jag sätter igång!



Xoxo / Josefine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0